Reclame is de belofte, nieuws is het bewijs. Als een redactioneel artikel de belofte van reclame kan bewijzen, wordt de reclame voor uw merk geloofwaardiger en effectiever. Zo versterken communicatiemiddelen elkaar.

Per opdracht bekijken we wat de optimale middelenmix is. Daarbij maken we gebruik van public relations, branded content (betaalde redactionele communicatie), sociale media en reclame. Een campagne van onze hand begint doorgaans met pr. Want als een nieuwsfeit over uw merk, product of dienst via andere middelen wordt gebracht, vervalt de nieuwswaarde. En nieuwswaarde is een randvoorwaarde voor een succesvolle pr-campagne.

Pr wordt gevolgd door branded content, social media en reclame. Zo schrijven we advertorials voor bijvoorbeeld NRC Handelsblad en maken we specials met branded content voor Telegraaf.nl of de Nu.nl-app. Maar we verzorgen ook complete bijlagen voor tijdschriften en produceren items voor televisieprogramma's en nieuwswebsites. Dat alles ondersteunen we desgewenst met reclame. Zoals printadvertenties, commercials, online bannercampagnes en Facebook-advertenties.

De disciplines die we voor u kunnen inzetten zijn:
- pr
- branded content (advertorials, sponsored media)
- reclame
- social media
- contentmarketing
- online (SEO, SEA, websites)
- mobiel (apps)
- direct marketing
- evenementen
- sponsoring
- promoties